Відгуків не знайдено
Відгуків не знайдено
При втраті або пошкодженні гарантійного талона його можна отримати надіславши запит на e-mail - у вільній формі, але з дотриманням обов'язкових вимог. Листі необхідно вказати:
* У разі коли документи, що підтверджують придбання загублені необхідно звернутися по телефону або по e-mail ( 'Тема листа' в форматі: 'Відновлення товарного чека - No Замовлення').
- 'Повернення / Обмін (вписати необхідне виходячи з вимоги) товару - No Замовлення'.
* Листи без Теми в зазначеному вище форматі розглядатися не будуть.
** У разі повернення грошові кошти повернутися в день отримання магазином посилки, при наявності необхідної суми в касі. Якщо необхідну кількість коштів в день повернення в касі відсутня - кошти будуть повернуті протягом 7 банківських днів.
*** У разі повернення товару накладений платіж повертається за рахунок одержувача.
Повернення оформляється якщо:
* Непрацездатні товари повертаються або обмінюються виключно після отримання висновку сервісу гарантійного обслуговування 'Про дотримання експлуатаційних умов'.
Відмова та повернення частини замовлення
В ситуації коли товар не підійшов клієнт може відмовитися від замовлення якщо оплата здійснювалася пластиковою карткою або післяплатою. Повернення частини замовлення можливий виключно після оплати всього замовлення та оформлення 'Часткового повернення' згідно із зазначеною в пункті '3' формі.* У разі відмови від товару накладений платіж повертається за рахунок одержувача.Гарантійне обслуговування не надається якщо:
- гарантійні пломби обірвані або порушені;
- присутні фізичні або інші інші пошкодження, утворені через необережних дій;
- правила експлуатації викладені в інструкції не дотримувалися;
- виріб розкривалося;
- проводка і внутрішні деталі порушені;
- конструкція або товарна схема порушені;
- помилки в заповненні гарантії;
- IMEI (серійний) номер продукту розміщений в пам'яті пристрою змінений, видалений, не підлягає встановленню.
Гарантія не поширюється в наступних випадках:
- ресурс вичерпано;
- природний знос;
- покупцем нанесені ушкодження;
- при несправності що виникли в результаті недбалого експлуатування (проникнення рідини, запилення, наявність сторонніх предметів усередині корпусу і т. Д.);
- пошкодження завдані природними явищами;
- несправності пов'язані зі зниженням напруги електромережі або його підвищенням;
- невірне підключення до електричного кола;
- недотримання полярності;
- пошкодження пов'язане з дефектностью систем в якій експлуатувався товар;
- несправності утворені в випадках підключення до інших виробів;
- застосування не за призначенням;
- порушення інструкції;
Обміну як і поверненню не підлягають:
- автомобільні аптечки
- трикотажні, швейні та парфумерні вироби, рукавички, тканини.
Важливо знати
Гарантійного сервіс не несе відповідальність за ймовірну або необхідну витік або повну втрату даних про клієнта, членів його сім'ї або інших осіб, які перебували в пристроях. Зокрема на внутрішній пам'яті пристроїв і / або їх носіях.