Офіційний дистриб'ютор корейської косметики. 6 років успішної роботи. Більше 30 брендів, більше 1000 найменувань і 30.000 задоволених клієнтів.
З 09.00 до 18.00
Вихідний
Ми передбачили для Вас такі види доставки:
Замовлення, що були оформлені в нашому інтернет-магазині, ви можете забрати того ж дня за адресою: Харків, вул. Пушкінська, 25: пн-пт 10:00 - 20:00, а також у сб-нд 10:00 - 20:00
У вихідні та святкові дні часи роботи пункту самовивозу можуть змінюватися.
Будь ласка, слідкуйте за інформацією на сайті!
Інтернет-магазин lovelybunny здійснює доставку товару до будь - якого населеного пункту України, з яким налагоджено кур’єрський зв’язок компанією «Нова Пошта».
Доставка товару сплачується вами згідно тарифам транспортної компанії "Нова Пошта" (вартість доставки ви маєте можливість уточнити на сайті компаниії)
Замовлення, що були сплачені та (або) оформлені платежем з пiсляоплатою до 14:00, відправляються того ж дня.
Будь ласка, повідомляйте про оплату у віконці діалогу, за телефоном або електронною поштою своєчасно.
*В неділю та вихідні дні посилки не відправляються
Після відправки номер транспортної накладної вказується у вашому замовленні:, а також дублюється у СМС-повідомленні.
Ви маєте можливість оплатити товар будь – яким зручним для вас способом:
Після оформлення замовлення вам надсилається смс/e-mail- повідомлення з реквізитами для оплати
Сума платежу має відповідати вартості вашого замовлення.
Ви також сплачуєте комісію (якщо вона є) за переказ грошей згідно тарифам банка.
Строк проходження переводу може складати від 10 хвилин до 3 робочих днів.
Будь ласка, зверніть увагу, що до вартості замовлення і доставки буде додано вартість послуги платежу
*розрахувати вартість замовлення ви маєте можливість на сайті Нової Пошти
Ви можете сплатити замовлення готівкою за адресою: Харків, вул. Пушкінська, 25
Відповідно до Закону 'O Захисту прав споживачів' парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
Заводський брак продукції підлягає поверненню і заміні
Всі пересилання такого товару здійснюються за рахунок магазину
У разі пошкодження товару під час транспортування ми виробляємо повну компенсацію при дотриманні обов'язкових умов:
- посилка була розкрита в офісі Нової Пошти (при кур'єрі для кур'єрської доставки) і був складений акт огляду працівниками Нової Пошти про пошкодження посилки.
- магазин виробляє компенсацію, якщо по цій же посилці Ви не отримували компенсацію з боку перевізника
У зв'язку з цим, просимо Вас гранично відповідально оформляти замовлення, будучи впевненими в найменуванні, назву виробника, поділі на чоловічу і жіночу парфумерію або косметику, кількості мілілітрів і інший номенклатурі, в уникненні помилкового замовлення.
У разі помилки з боку продавця товар буде замінений на правильний, або буде здійснено повернення коштів, за пред'явленням претензій від покупця протягом трьох днів з моменту отримання замовлення.
Якщо магазин щось переплутав у Вашому замовленні або НЕ дослав - повідомте про це нашим менеджерам і ми вирішимо питання в найкоротші терміни;)
Детальніше...Харків, вул. Професорська, 34